//LovingYou
Welcome Chinggu :) + Follow | Dashboard

cuti midsem : sunyi
Saturday 6 April 2013 | 05:58 | 0 comments
otak beku sudaa. kawan-kawan semua happy je balik kampung.

aku ...... tak balik..... huwaaaa :'(((
hari tu plan nak balik tumpang kereta kawan aku budak UITM tu. dapat la bawak balik barang separuh. ingat cuti sama. last-last dia start cuti masa aku dah start kuliah. then cancel la plan. 

bas ? tak nak lah. balik pun niat nak bawak balik barang. naik bas susah. tu yang stay je kat kampus nie. i love my campus .

hehe. actually first plan memang taknak balik pun cuti midsem nie. seminggu bukan lama pun kan. kang penat je badan. tapi macam lama la jugak. 

even my mak pun cakap tak payah la balik. ada kawan kan?

meme ado saing hop dop kelik pom.

so, heaven heaven lah dalam bilik sekangkang kera nie.

tapi tak pa, dapat tambah duit poket. buat part-time. jadi mak guard kat kampus. tiap-tiap malam turun ronda. dorang bayar gaji mahal. =,="

study ? errmmm ... takk pun. hikhik.

all the time aku layan DETECTIVE CONAN :))
sampai mimpi-mimpi.

so, untuk menampung perut selama seminggu tu, memandang kan kafe pun lambat lagi nak bukak, koperasi pun bermalas-malasan nak bukak, di tambah pula rasa penat yang melanda diri, 
aku,, buat stok !



unhealthy food of course. dengan maggie nya belambak. oh no !!
botak lah lepas nie. kang pakai tudung rasa licin je kepala.


seriously, wing aku nie sangat lah sunyi. dan kesunyian. dan sunyi.

ada la 3, 4 orang yang tak balik. wing sebelah lagi, ramai pulak yang tak baliknya. meriah ya amat.

berkaraoke bagai. huhu.




malam scene dalam cita hantu je. huhu. 



one of my friend takut tengok almari nie. sebab pintu loker nie tak boleh kunci. so bila ada angin, pintu nya akan ke kanan dan ke kiri.

dah la bilik aku sebelah tu ja.


memang scaryyy ....

cepat lah pulang kawan-kawan. :((((



Older Post | Newer Post
Owner

put your words and picture
Entries
About
Linkies

Walkie Talkie

Put your link shoutmix here :)

Music Box

put your music

Credit

background: Click Here
header: Click Here