//LovingYou
Welcome Chinggu :) + Follow | Dashboard

hancur
Tuesday 5 February 2013 | 03:26 | 0 comments

Hari nie hari yang cukup mendebarkan bagi aku. Kenapa ?? result exam dah keluar leeee!!

Cuak , mati akal sudaa.. portal pulak busy , menambahkan cuak kebebey ku . mata berpinar-pinar, jejari ku mula bergetar .


Bila keluar result,,,,

A little bit upset. Tak mencapai target yang diharap-harapkan. Kalau nak di bandingkan dengan usaha aku selama setengah tahun nie, memang aku patut dapat result macam tu . 

tapi aku rasa result tu jauh lebih baik berbanding dengan usaha aku yang sangat ciput tu.

Ya ,, agak sedih dan jauh di satu sudut dalam hati nieh rasa tersangat sedih .

Tapi itu yang aku dapat.  usaha pun sikit , hasilnya pun tak seberapalah kan . I deserved that . sob sob sob :’((((

Maluuuu…… sob sob  .. T__T

Sudah cukup cukup sudah . nak menangis, meratap, meraung ?? go ahead !!

But nothing gonna changed your result yan. Redho je lah . biar padan muka sikit. Nasib baik tak ada yang kena repeat.

OH My ALLAH !! result teruk pun boleh cakap nasib baik lagi ?? inilah masalah aku . suka sangat dekat nasib baik tu . sikit-sikit nasib baik . sangat tak bermotivasi .

Banyak sangat mainnya, laptopnya, fesbuknya, menirunya, copy and pastenya. Haah ,, ini lah hasilnya. Hambiekk kau !!

Next sem,, memang aku akan berjuang sampai habisss ! habis- habissaann.. sehabis- habisss nyaaa.. seriously, no more hangat-hangat taik kucing . aku sangat serius !!!

 no more sleep-sleep beauty time lecture ( itu tersangatlah aku harus dan mesti ubah ), kena selalu pergi library , jumpa lecturer always and always, tak nak fikir masalah yang remeh-temeh and lastly,, no more outing ..

Ya ALLAH , moga-moga azam aku ini kekal hingga ke sem yang terakhir . aminn ..

Hey library , please be good to me okay !

 Arrrggghhhh!!!!  Stress !! no more happy holiday !!

nak delete semua Korean drama !!  ok bye 





Older Post | Newer Post
Owner

put your words and picture
Entries
About
Linkies

Walkie Talkie

Put your link shoutmix here :)

Music Box

put your music

Credit

background: Click Here
header: Click Here