//LovingYou
Welcome Chinggu :) + Follow | Dashboard

bukan hijabb =,="
Saturday 23 February 2013 | 04:03 | 7 comments


Fashion, fashion, fashionista !!!

Seperti mana yang kita sedia maklum fesyen tudung sekarang memang macam-macam ada kan. Tudung bawal, shawl, belit sana belit sini and so on. 

Tak kisah lah gaya apa pun as long as tak short. haha. kidding. as long as menutup aurat and sejuk mata memandang le.

dan Alhamdulillah. dah makin ramai yang bertudung. Kawan-kawan aku yang mana dulu tak bertudung sekarang dah bertudung. yang dulu tak tutup aurat sekarang dah tutup aurat. Satu panghijrahan yang sangat-sangat baik dan aku banggakan.

Bagi aku pulak, semestinya tudung bawal je lah. Ayah aku cakap kalau pakai shawl dahi sereling. Haha :D so, aku jadi lah penggemar dan pemakai tudung bawal tegarrrr.. grrr..

And lately ada fesyen yang terbaru. Jeng jeng jeng..



Sekali pandang tak Nampak macam tudung, tapi macam rambut palsu. Naahh , memang style rambut palsu pun dorang tiru.

apa kejadah nya semua ini. jangan lah kita pun ikut fesyen macam nie. tak cantik pun, tak manis pun, dop comey mane pom, meme dop molek ahh .

Astaqfirullah hal a’zim.. nie lah dunia akhir zaman. dekat kampus aku pun ada yang pakai. 
tegur lah kalau ada sedara-mara kita yang berfesyen macam nie ya .



Older Post | Newer Post
Owner

put your words and picture
Entries
About
Linkies

Walkie Talkie

Put your link shoutmix here :)

Music Box

put your music

Credit

background: Click Here
header: Click Here