//LovingYou
Welcome Chinggu :) + Follow | Dashboard

tak sangka sesat di Tanah Merah!
Sunday 2 December 2012 | 09:23 | 2 comments


Shopping, shopping, shopping and shopping and shopping lagi !.

itu je tahu. PTPTN dah masuk kan. gatal je jari-jemari nie nak terbangkan duit-duit tu.
biasalah. manusia nie memang macam tu. tak tahu menghargai apa yang mudah di dapati. tambah-tambah benda yang dia dapat tu daripada orang lain, dan bukan dari hasil titik peluh dia sendiri. (aku la tu) :"(

tapi aku shopping barang-barang yang ada dalam list aje. nak bagi sedap hati kan. hehe..
tak boros pom ! kena berjimat cermat.
kalau aku anak Dato' ke , Tan Sri ke, memang aku boros lah !

shopping kat mana ? dekat jah, Tanah Merah. haha.

tanah merah memang agak besar, tapi pekan Tanah Merah kecil je. kalau nak di bandingkan Taiping, mungkin 3 atau 4 kali ganda lagi besar. mungkin 5 kali ganda, atau mungkin 6, atau mungkin 7.

maaf, aku lemah sikit math nieh !


macam taiping ! tapi taiping best lagi. ahaks! 



budu kot kan ?

kepok !






saya cinta kelantan :)

actually pasar nie kecik je, dua tingkat. tapi aku tak tau lah macam mana aku boleh sesat. 
terlalu asyik ambik gambar sampai aku hilang jejak yang lain-lain.

saje bajet macam tourist sikit.
hikhik!



aku ingat aku sorang je sesat, rupanya cik meow nie pun sesat jugak .

to those yang suka borong baju, tudung, skirt, and so on tu aku sarankan pergilah ke RANTAU PANJANG. 
haha. saja nak habiskan duit korang.

bagi aku situ macam syurga baju :)
kalau pergi memang menggila lah !
coursemate aku baru ja habiskan rm400.00 di situ!!! weeeee... :D

aku pun dah memborong kat situ. sebab terlalu asyik membeli, satu gambar pun aku tak ambik. wuuu.. sob, sob, sob..

amaran ya, kalau tak dok pitih, tok sey gi sana. kang kempunan.
 sebelum balik,, aku jumpa nieh !







 comel !

ingat nak beli satu ekor chicken little nieh, sebab kat perak tak ada.
tapi nanti kena buat reban kat kampus pulak. 

hurmmm...



Older Post | Newer Post
Owner

put your words and picture
Entries
About
Linkies

Walkie Talkie

Put your link shoutmix here :)

Music Box

put your music

Credit

background: Click Here
header: Click Here