//LovingYou
Welcome Chinggu :) + Follow | Dashboard

GEMBIRA :)
Sunday 14 October 2012 | 08:55 | 0 comments
assalamuaikum..


SAYA HAPPY SANGAT2 SEKARANG!


why???
sebab orang PTPTN dah datang UMK, and semua dah selesai. tunggu ongkos nya aja sieh. tak sabar nak shopping. membazir je tahu. weeee~ XD

actually, last week and also this week adalah lah week yang agak membuatkan aku weak.
tersangat sangat sangat weak.
sampai dah penat, letih, bosan dan dah tak larat nak tangis2 semua nieh. waaaaaaa!!!
  I really hate this feeling. Really hate this kind of situation lah !


tapi,,,

just be patient.
be strong.
be tough.


tiap-tiap yang berlaku itu ada hikmahnya.
and , yes!! aku dah temui hikmah itu.
alhamdulillah, syukur ya allah.

dengan merasai kepedihan, kesengsaraan dan kesedihan, akhirnya aku dapat merasai betapa manisnya sabar. syukur kerana aku dapat merasai kedinginan, ketenangan dan kelapangan itu. mujur ada DIA.






"di saat ku rasa diri ini sendirian dan tak bertempat mengadu,


hanya airmata peneman duka,

mata tertacap wajah ibu dan ayah,

terkenang sahabat2 lama,

si pendengar setia setiap kisah ku,

di saat diri mula rebah,

di saat diri mula hayut,

di saat hati tidak keruan,

di saat jiwa mula terasa kosong,


sebenarnya masih ada sesuatu di situ,

masih ada DIA"




readers,,
jatuhkan lah cinta korang terhadap sesuatu perkara yang korang benci. insyaallah,, lama-kelamaan rasa benci itu akan bertukar ke sayang ..

=,='


Older Post | Newer Post
Owner

put your words and picture
Entries
About
Linkies

Walkie Talkie

Put your link shoutmix here :)

Music Box

put your music

Credit

background: Click Here
header: Click Here